Insurgent (2015) BluRay Full Movie

insurgent-2015-br.jpg

Download Film Insurgent (2015) Full Movie Watch Online Free

Plot:
Insurgent full movie 2015 One choice can transform you-or it can destroy you. But every choice has consequences, and as unrest surges in the factions all around her, Tris Prior must continue trying to save those she loves–and herself–while grappling with haunting questions of grief and forgiveness, identity and loyalty, politics and love. Tris’s initiation day should have been marked by celebration and victory with her chosen faction; instead, the day ended with unspeakable horrors. War now looms as conflict between the factions and their ideologies grows. And in times of war, sides must be chosen, secrets will emerge, and choices will become even more irrevocable–and even more powerful. Transformed by her own decisions but also by haunting grief and guilt, radical new discoveries, and shifting relationships. Tris must fully embrace her Divergence, even if she does not know what she may lose by doing so.

[Translate Indonesia]
Salah satu pilihan yang dapat mengubah anda-atau bisa menghancurkan Anda. Tapi setiap pilihan memiliki konsekuensi, dan sebagai kerusuhan lonjakan faksi di sekelilingnya, Tris Sebelum harus terus berusaha untuk menyelamatkan orang-orang yang dicintainya - dan dirinya sendiri - sementara bergulat dengan pertanyaan menghantui kesedihan dan pengampunan, identitas dan loyalitas, politik dan cinta . Tris hari inisiasi seharusnya ditandai dengan perayaan dan kemenangan dengan faksi memilih dia; sebaliknya, hari berakhir dengan kengerian yang tak terkatakan. Perang sekarang tenun sebagai konflik antara faksi-faksi dan ideologi mereka tumbuh. Dan di masa perang, sisi harus dipilih, rahasia akan muncul, dan pilihan akan menjadi lebih tidak dapat dibatalkan - dan bahkan lebih kuat. Diubah oleh keputusan sendiri tetapi juga oleh menghantui kesedihan dan rasa bersalah, penemuan-penemuan baru yang radikal, dan pergeseran hubungan. Tris sepenuhnya harus merangkul Divergence, bahkan jika dia tidak tahu apa yang mungkin dia kehilangan dengan melakukannya.

INFORMATION


Release: 20 March 2015 (USA)

Quality: BluRay

Genre: Action | Sci-fi | Thriller

Starcast: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Theo James

Source: Insurgent.2015.1080p.BluRay.x264.YIFY

Encoder: IMM

Info movie: http://www.imdb.com/title/tt2908446/


Trailer



Download Film Terbaru Insurgent (2015) Full Movie Subtitle Indonesia


jangan lupa bookmark blog download film ini, karena film terupdate setiap hari. dan juga kualitas gambar bagus dan jernih tersedia pilihan resolusi film 720p, 480p, 360p.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Insurgent (2015) BluRay Full Movie"

Posting Komentar