8 Mile (2002) BluRay Full Movie

8-mile-2002.jpg

Download Film 8 Mile (2002) Full Movie Watch Online Free

Plot:
8 Mile full movie 2002 Troubled young aspiring rapper must exert his last chances to become successful whil dealing with every part of his life heading down. He is now single, has only a few friends, an alcoholic mother, and is dealt with poverty and living in a violent city on 8 mile. His only way out of the ghetto and torturous life he's lives in is with his talent in rapping. Will B-Rabbit prevail and seize the shot he's given or will he let it slip?

[Translate Indonesia]
Bermasalah rapper muda calon harus mengerahkan peluang terakhirnya untuk menjadi sukses whil berurusan dengan setiap bagian dari hidupnya menuju ke bawah. Dia sekarang tunggal, hanya memiliki beberapa teman, ibu pecandu alkohol, dan ditangani dengan kemiskinan dan tinggal di sebuah kota kekerasan pada 8 mil. Satu-satunya cara keluar dari ghetto dan menyiksa hidup dia hidup di adalah dengan bakatnya di rap. Akan B-Kelinci menang dan merebut tembakan dia diberikan atau akan ia membiarkannya tergelincir?

INFORMATION


Release: 8 NOvember 2002 (USA)

Quality: BluRay

Genre: Drama | Music

Starcast: Eminem, Brittany Murphy, Kim Basinger

Source: 720p.BluRay.x264-CtrlHD

Encoder: FatNanda

Info movie: http://www.imdb.com/title/tt0298203/


Trailer



Download Film Terbaru 8 Mile (2002) Full Movie Subtitle Indonesia


jangan lupa bookmark blog download film ini, karena film terupdate setiap hari. dan juga kualitas gambar bagus dan jernih tersedia pilihan resolusi film 720p, 480p, 360p.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "8 Mile (2002) BluRay Full Movie"

Posting Komentar