The Royal Tailor (2014) HDRip Full Movie

royal-tailor-2015.jpg

Korean The Royal Tailor (2014) Full Movie Downloads Watch Online Free

Plot:
The Royal Tailor full movie 2014 Depicts the love lives, jealousies and desires of those that work within the Sanguiwon during the Joseon Dynasty period. The Sanguiwon are responsible for the attire worn by royalty.
Dol-Seok (Han Suk-Kyu) is the best master artisan in charge of royal attire. He views set rules as paramount to his job. Kong-Jin (Ko Soo) is a genius like designer, born with dexterity and an excellent sense. He was brought to the palace by nobleman Pan-Soo (Ma Dong-Seok) who first spotted his talent.
The King (Yoo Yeon-Seok) and Queen (Park Shin-Hye) then become embroiled in a critical case because of the royal attire made by Dol-Seok and Kong-Jin.

[Translate Indonesia]
Menggambarkan kehidupan cinta, kecemburuan dan keinginan orang-orang yang bekerja dalam Sanguiwon selama periode Dinasti Joseon. The Sanguiwon bertanggung jawab atas pakaian yang dikenakan oleh royalti.
Dol-Seok (Han Suk-Kyu) adalah yang terbaik tuan tukang bertugas pakaian kerajaan. Dia memandang set aturan sebagai penting untuk pekerjaannya. Kong-Jin (Ko Soo) adalah seorang jenius seperti desainer, lahir dengan ketangkasan dan rasa yang sangat baik. Ia dibawa ke istana oleh bangsawan Pan-Soo (Ma Dong-Seok) yang pertama kali melihat bakatnya.
Raja (Yoo Yeon-Seok) dan Ratu (Park Shin Hye-) kemudian menjadi terlibat dalam kasus penting karena dari pakaian kerajaan yang dibuat oleh Dol-Seok dan Kong-Jin.

INFORMATION


Release: 24 December 2014 (South Korea)

Quality: HDRip

Genre: Drama

Starcast: Han Suk-kyu, Go Soo, Park Shin-Hye

Source: 720p HDRip Ental

Encoder: SS

Info movie: http://www.imdb.com/title/tt4024104/


Trailer



Download Film Terbaru The Royal Tailor (2014) Full Movie Subtitle Indonesia


jangan lupa bookmark blog download film ini, karena film terupdate setiap hari. dan juga kualitas gambar bagus dan jernih tersedia pilihan resolusi film 720p, 480p, 360p.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "The Royal Tailor (2014) HDRip Full Movie"

Posting Komentar