Yes or No 2.5 (2015) HC WEB-DL Full Movie

yes-or-no-2-5-2015.jpg

Download Film Yes or No 2.5 (2015) Full Movie Watch Online Free

Plot:
Yes or No 2.5 full movie 2015 is a story about two best friends, Wine and Pii (starring Suppanad Jittaleela and Sunanta Yoonniyom), and their relationship with two girls, Pim and Fah (Pimpakan Bangchawong and Chansakorn Kittiwattanakorn). Wine, a photographer, and Pii, a chef, are roommates. Their lives suddenly change when Pim and Fah move in next door. The two girls are Wine’s junior back in the university, and Pim also happens to be Wine’s first love, whom she still couldn’t forget. Upon meeting each other once again, Pim is now with her boyfriend. Wine is hurt to discover the news. Pii, wishing to save Wine from the heartache, tries to set her best friend up with Fah, Pim’s roommate. However, things get complicated when Fah starts to develop feelings for Pii instead. Where will their stories end when their relationship gets tangled up with one another? Find out the answers in Yes or No 2.5.

[Translate Indonesia]
"Yes Or No 2.5" adalah cerita tentang dua sahabat, Wine dan Pii (dibintangi Suppanad Jittaleela dan Sunanta Yoonniyom), dan hubungan mereka dengan dua anak perempuan, Pim dan Fah (Pimpakan Bangchawong dan Chansakorn Kittiwattanakorn). 
Wine seorang fotografer dan Pii seorang koki, adalah teman sekamar. Kehidupan mereka tiba-tiba berubah ketika Pim dan Fah bergerak di sebelah. Kedua gadis yang kembali dari universitas junior Wine, dan Pim juga menjadi cinta pertama Wine, yang dia masih tidak bisa melupakan. Setelah bertemu satu sama lain sekali lagi, Pim sekarang dengan pacarnya. Wine terluka untuk menemukan berita. Pii, yang ingin menyelamatkan Wine dari sakit hati, mencoba untuk mengatur sahabatnya dengan Fah, teman sekamar Pim ini. 
Namun, hal-hal rumit ketika Fah mulai mengembangkan perasaan untuk Pii. Di mana kisah mereka akan berakhir ketika hubungan mereka akan terjerat dengan satu sama lain? Cari tahu jawabannya dalam Yes Or No 2.5

INFORMATION


Release: 28 May 2015 (Thailand)

Quality: HC WEB-DL

Genre: Romance

Starcast: Supanart Jittaleela

Source: Yes or No 2 5 2015 HC WEB-DL 720p H264 AAC-ReHD

Encoder: ReHD

Info movie: http://www.imdb.com/title/tt4556738/


Trailer



Download Film Terbaru Yes or No 2.5 (2015) Full Movie Subtitle Indonesia


HC WEB-DL
720p (884MB)

480p (467MB)

360p (333MB)

Subtitle Indonesia : | DOWNLOAD | Subscene

jangan lupa bookmark blog download film ini, karena film terupdate setiap hari. dan juga kualitas gambar bagus dan jernih tersedia pilihan resolusi film 720p, 480p, 360p.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Yes or No 2.5 (2015) HC WEB-DL Full Movie"

Posting Komentar